آیا نوشیدنی های چربی سوز و لاغر کننده را می شناسید؟

اگر اضافه وزن داشته باشید و به دنبال آب کردن شکم و پهلو باشید حتما خوردن غذاها و نوشیدنی های چربی سوز را باید امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی نوشیدنی های چربی سوز بپردازیم.

۳  نوشیدنی محبوب برای لاغری

خوردن این سه دمنوش و یا چای را به شما توصیه می کنیم. خوردن آن ها باعث اب شدم چربی و کاهش وزن و چربی سوزی خواهد شد. که در ادامه معرفی کردیم.

چای سبز بنوشید

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده‌های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می‌برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی‌آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می‌شود

چای اولانگ بنوشید

این چای می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. اولانگ یک نام چینی برای اژدهای سیاه است. چای اولانگ نیز همانند چای سبز با کاتچین‌های بسیاری پر شده است و می‌تواند فرآیند کاهش وزن را با افزایش متابولیسم تسریع کند.مطالعات انجام شده در چین نشان می‌دهد افرادی که به طور منظم از چای اولانگ استفاده می‌کنند، کاهش وزن و لاغری بیشتری خواهند داشت.

چای زنجبیل بنوشید

وقتی می‌خواهید با سرعت روحیه خود را بالا ببرید، چای زنجبیل بخورید. خوردن رنده شده ریشه زنجبیل به خودی خود برای کاهش التهاب و فشار خون خوب است. در یک مطالعه کوچک در مجله متابولیسم نشان داد که افرادی که نوشیدنی زنجبیل را با صبحانه نوشیدند، گرسنگی کمتر و سیری بیشتری را گزارش دادند.

۳ حرکت ورزشی برای چربی سوزی

در کنار خوردن این ۳ چای لاغری می توانید با انجام حرکات ورزشی مناسب به تناسب اندام و لاغری مد نظر خود برسید. در این بخش به معرفی ۳ حرکت ورزشی می پردازیم.

طناب زدن به چربی سوزی کمک می کند

طناب زدن، یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن است. طبق برآورد موسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می‌سوزاند. این انرژی معادل انرژی مصرفی در ورزش دو با سرعت حدود ۱۰ کیلومتر در ساعت است که سرعت بالایی به حساب می‌‌آید.

حرکت پلانک به آب کردن شکم و پهلو کمک می کند

یکی از دلایلی که پلانک را به یکی از بهترین حرکت‌ها تبدیل کرده است این است که شما را وادار می کند تا عضلات شکم را تا حد ممکن درگیر کنید تا تعادلتان حفظ شود. برای انجام این حرکت ورزشی ابتدا بر روی شکم بخوابید سپس سعی کنید به کمک ساعد و آرنج بدن خود را از سطح زمین بلند کنید. همچنین این حرکت باعث تقویت کمر نیز خواهد شد.

حلقه هولاهوپ ورزش آب کردن شکم است

اگر به دنبال کالری سوزی و کم کردن قطر چربی در اطراف شکم هستید، استفاده از حلقه هولاهوپ را به شما توصیه می‌کنیم. هر یک ساعت تمرین مداوم با این وسیله ساده بیش از ۶۰۰ کالری می‌سوزاند.

قبل از شروع، یک لباس نسبتا تنگ پوشیده و هر نوع اکسسوری مانند ساعت، دستبند و … را از خود جدا کنید. حالا حلقه هولاهوپ را بر روی زمین قرار دهید. سپس با دست حلقه را تا کمر خود بیاورید، حلقه را بچرخانید اگر چپ دستید حلقه را در جهت عقربه های ساعت و در صورت راست دست بودن بر خلاف گردش عقربه های ساعت بچرخانید. شما باید سعی کنید با حرکت دادن کمر و شکم حلقه را در همان حال چرخش نگهدارید. اکنون شروع به حرکت کمر خود به صورت دورانی کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *